Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

SOŠ pro administrativu EU - Nikola Lukšíková

16. 10. 2011 11:10:07
Příčiny tohoto problému vidím v romských občanech. Obyčejným lidem jen došla trpělivost a začali se chovat tak, jako oni, jen, aby poukázali na vzrůstající problém s romskými občany. Je ovšem smutné, že tato situace je považována za třikrát horší, než kdyby to bylo naopak. Nikomu z nás by se nelíbilo bydlet ve městě, kde je zaregistrována narůstající kriminalita, nepořádek na sídlištích a člověk se bojí vykročit z domu, aby se náhodou na jednoho z nich „špatně“ nepodíval a nepřišel domů zmlácený. Neříkám, že je každý z nich stejný a v žádném případě nechci, aby to vyznělo rasisticky. Najdou se i romští občané, kteří jsou slušní, vzdělaní a vydělávají si peníze jako každý normální člověk. Bohužel je to jen minimální část.

Situaci bych řešila stížností na úřad problémového města. Pokud by se město nezačalo tímto problémem co nejdříve zabývat, opakovanou žádostí bych je vyzvala o pomoc a nakonec zkusila sepsat petici. Myslím, že takto by se tato situace vyřešila lépe. Násilím se nic nevyřeší a jen rozpoutá další vlnu nenávisti mezi romskými občany, občany města a bude to mít vliv na celou Českou Republiku.

Nikola Lukšíková

SOŠ pro administrativu EU

Praha 9 – Horní Počernice

Křišťálová Lupa 2016
Autor: Studenti čtou a píší noviny: Praha | neděle 16.10.2011 11:10 | karma článku: 0.00 | přečteno: 42x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Média

Ivan Smetana

Nechci se probouzet sám

Někdejší favorit Superstar Michal Hudček, kterého si dozajista pamatujete z druhé řady Superstar z roku 2005, kdy skončil na čtvrtém místě, dnes o sobě dává opětovně vědět.

15.1.2017 v 12:22 | Karma článku: 5.81 | Přečteno: 441 | Diskuse

Jan Bartoň

Česká televize má problém

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání RRTV označila blok na ČT věnovaný volbě nového amerického prezidenta za „nevyvážený“ s tím, že ČT nadržovala Hillary Clintonové. Má sedm dní na nápravu.

14.1.2017 v 9:21 | Karma článku: 39.17 | Přečteno: 1769 | Diskuse

Ivana Haslingerová

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se konečně probudila k činu

To, že ČT se snažila a nadále snaží vtlouci do hlav občanů představu o americkém prezidentu Trumpovi, že je misogyn, fašista a Putinův agent, pochopil snad každý po jejím přenosu z amerických voleb.

13.1.2017 v 13:25 | Karma článku: 37.50 | Přečteno: 1563 | Diskuse

Adam Mikulášek

Oficiálně potvrzeno – ČT nadržovala Clintonové!

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání seznala, že vysílání ČT o tzv. volební noci bylo nevyvážené a neobjektivní. Už to nejsou jen „výkřiky nevzdělaných plebejců“.

12.1.2017 v 15:10 | Karma článku: 42.27 | Přečteno: 2056 | Diskuse

Josef Nožička

Jaké názory je třeba mít, abyste byli v médiích považováni za odborníky na školství?

Jako učitel s více než dvacetiletou praxí jsem určitě rád, že problematice školství je v našich médiích věnováno přece jen více pozornosti, než tomu bylo ještě před několika málo lety.

11.1.2017 v 13:20 | Karma článku: 39.49 | Přečteno: 1430 | Diskuse
Počet článků 7449 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 39
Autory blogu jsou studenti středních škol, kteří se účastní projektu "Studenti čtou a píší noviny".

Seznam rubrik

Oblíbené stránky

Napište mi

Vzkaz autorovi


Zbývá 1000 znaků.


Toto opatření slouží jako ochrana proti webovým robotům.
Při zapnutém javaskriptu se pole vyplní automaticky.


více


Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.